Hoe werkt het forum?

door @evelinazinger op 06/03/2018

Hoe werkt het forum?
Het forum is bedoeld om contact te leggen met gelijkgestemden en je kunt hier ook al je vragen aan mij kwijt. Ik deel hier zelf verschillende basis recepten die regelmatig in de weekmenu's terug komen en jij staat ook vrij om recepten te delen. 

Je kunt hier alleen meelezen maar het is ook erg stimulerend om mee te praten en je eigen successen of mindere momenten te delen. 

Je kunt je berichten kwijt in verschillende rubrieken:

Vragen of opmerkingen: Over alles wat je wilt weten.

Recepten delen: Deel je eigen favoriete gezonde recepten, voeg je variaties uit de recepten van de weekmenu's toe of bekijk die van anderen voor extra inspiratie.

Inspiratie en delen: Doe mee met challenges door je hier in te schrijven of deel wat je wilt.

Stel je je even voor?: Leuk als je je even aan ons voorstelt!

Deel je succes!: Succes verhalen horen we allemaal graag! Als extra motivatie als je een dipje hebt. Dus delen graag!

Onderlinge support: Zie je het even niet meer zitten, heb je een dipje? Deel het met ons!

Vragen over het lidmaatschap: Wil je iets meer informatie over wat er allemaal bijhoort en wat je kunt verwachten? Ik hoor het graag!

Hier nog even een korte video hoe je makkelijk berichten kunt posten: http://bit.ly/GezondblogForum

1 Comments

2961

Evelina Zinger 3 jaar geleden geplaatst

@joke4 Hierbij het filmpje wat ik jullie beloofd had!

Beantwoorden

Evelina

Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Inloggen Inloggen