Zie jij je plannen en doelen al voor je voor 2018?

Laatste reactie 01/01/2018 12:41 door Evelina
· Markeren als ongelezen
Evelina Zinger 3 jaar geleden geplaatst
De laatste dagen van het jaar ben ik vaak aan het terug kijken op het afgelopen jaar en weer nieuwe plannen aan het maken voor het aankomende. Even een momentje van bezinning en nu dit lekkere lange weekend voor de boeg ligt ga ik er zo even goed voor zitten. Ik maak voor mezelf een mindmap met mijn nieuwe plannen en overpeinzingen en deel die hier zodra ik hem af heb. Heb jij ook plannen of doelen voor 2018? Ik lees ze graag! Ook om nog extra geïnspireerd te worden ?
reactie op @evelinazinger:
Jolien van Stralen Voor mij is vandaag zo een dag!
In 2017 had ik een paar zeer grote doelen staan die veel druk met zich mee brachten. Dit jaar mag en kan ik mijn energie verdelen over een aantal kleinere doelen en wil ik het leven iets meer laten komen zoals het komt. Dat geeft nu al lucht! ?
Vandaag starten wij thuis met onze lucky pot! Een grote glazen pot waarin we allemaal minimaal één ding opschrijven waar we blij en dankbaar voor zijn die dag. 31 December 2018 gaat deze om en hebben we een tafel vol waar we een heel jaar dankbaar voor zijn geweest ❤
Nu lekker mijn nieuwe agenda vullen met afspraken en (plantaardige) weekmenu's die ervoor gaan zorgen dat ik mijn te strakke broek weer pas ;)
Welkom 2018!!
3 jaar geleden

Beantwoorden

Evelina Zinger Dat is ook een leuk idee Jolien! Doe je dat dat elke dag? Dan heb je op het einde van het jaar 365 briefjes van iedereen? 
3 jaar geleden

Beantwoorden

Jolien van Stralen Minimaal!! Want er zijn dagen dat je misschien wel dankbaar bent voor 5 dingen per dag ?
3 jaar geleden

Beantwoorden

Evelina Zinger Gaaf! Kijken of ik dat hier ook kan introduceren met mijn puber mannen! Even een mooie grote pot kopen met leuke gekleurde papiertjes om erin te doen. Leuk idee voor elke dag na het eten ?
3 jaar geleden

Beantwoorden

toon 3 overige reactie(s)
Evelina Zinger 3 jaar geleden geplaatst
Deze woorden passen bij mij, bij wat ik voor ogen heb in het nieuwe jaar! Ik vind het heerlijk om dat visueel te maken met kleurtjes om er later nog eens op terug te kijken. Maak jij ook wel een zo'n overzicht? 
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 30 December 2017 om 12:45
Aantal lezers 19
Aantal reacties 6