Doe je ook (weer) mee met de 14 daagse detox?

Laatste reactie 18/10/2020 19:45 door Sabine
· Markeren als ongelezen
Evelina Zinger 7 maanden geleden geplaatst
Hallo Allemaal,
Ik ga weer aan de slag met het 14 daagse detoxprogramma wat in de ledenomgeving staat. Wie vind het fijn om dat in week 41 gezamenlijk op te pakken? Ieder voor zich thuis natuurlijk maar wel met dit forum erbij om elkaar op de hoogte te houden van hoe het gaat. We beginnen zaterdag 10 oktober!
Hoor het graag!
Groetjes Evelina
Eveline 7 maanden geleden geplaatst
Hoi, ja dat vind ik heel fijn. Ik wil al een tijdje starten maar ben er nog steeds niet echt aan toe gekomen (ik heb steeds allerlei excuses:-)) dus dit zou een goede motivatie zijn. Leuk!
Groetjes Eveline
Sabine Veldhoven 7 maanden geleden geplaatst
Ja, ik doe dan ook weer mee! Kan een stok achter de deur wel gebruiken! 👍
Oke ik heb via mail ook nog wat reacties gehad en ben er zelf ook weer aan toe dus we gaan er weer voor! Als je ook vanaf zaterdag 10 oktober begint met het afbouwprogramma dan komt het zo uit dat je zaterdag, zondag en maandag sap en soep "eet". Voor de meeste mensen is het weekend daar een mooie tijd voor omdat je dan alle tijd hebt om de dingen te bereiden en je rustig aan kunt doen. Maarrrrr mocht jij juist in het weekend heel druk zijn dan is het beter om eerder of later te starten. Hou daarbij rekening met 7 dagen afbouwen. 
Hou dit topic in de gaten voor extra tips en het is natuurlijk super leuk als je zelf ook hier je ervaringen deelt! 
Els Vermeer 7 maanden geleden geplaatst
Ik ben er ook weer bij, waar vind ik ook alweer de benodigdheden enzo?
Haha, leuk, je naam stond er nog bij van de vorige keer! Hier kun je alle stappen vinden, de boodschappen en de recepten plus nog extra tips en trics!
https://club.gezondblog.nl/resources/detox-programma
Voor als je je nog wat wilt inlezen kun je hier alle info vinden over hoe deze 2 weken zo ongeveer in elkaar zitten: https://club.gezondblog.nl/resources/detox-programma/module/de-eerste-stap-is-gezet
En ook hier kun je nog meer opbouwinformatie vinden: https://club.gezondblog.nl/resources/detox-programma/module/detox-start-hier
Monique , 7 maanden geleden geplaatst
Dank je wel, ik ga mijn boodschappenlijstje alvast samenstellen en mijn agenda leeg maken voor volgend weekend. Zal niet zo moeilijk zijn nu met de Corona enzo... 
Sabine Veldhoven 7 maanden geleden geplaatst
Nou het eerste weekend is begonnen, de kop is eraf! Nu moet ik zeggen dat ik de 7 dagen voor de soepen en sappen helemaal geen straf vind! De maaltijden zijn erg lekker, mis alleen mijn borrel maar dat is ook wel te doen voor 14 dagen. Wie weet ga ik dat nog wat langer doortrekken. 
Els Vermeer 7 maanden geleden geplaatst
Hi Sabine, ja ik ben ook zaterdag begonnen, lekker weer een houvast voor de komende tijd. 
Ben wel even benieuwd wie er nog meer mee doen, zijn er nog meer stille meelezers of zijn alleen wij het deze keer? 
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar Sabine! Was jij nog gestart @eveline199​? En deed jij ook nog mee @wendela​ 
Eveline 7 maanden geleden geplaatst
Goedemorgen, ja ik doe ook mee! Ik ben alleen vandaag pas begonnen omdat het voor mij tegenwoordig niet zoveel uitmaakt weekend of werk want ik werk thuis dus dat voelt al wel relaxter en dan kan ik dus ook makkelijker een soep opwarmen of een smoothie maken:-)
Door Corona heb ik ook geen volle weekenden meer dus wat dat betreft.....maar ik ben benieuwd, tot nu toe lijkt het me vrij lekker allemaal. Jullie succes!!
reactie op @eveline199:
Evelina Zinger En hoe zit je erin? Zijn de maaltijden te doen voor je?
6 maanden geleden

Beantwoorden

Wendela van Daal 6 maanden geleden geplaatst
Hoi! Ik zie deze berichten helaas nu pas.. net nu het al begonnen is :-) Ik heb het even gemist..
Ik ga me er in verdiepen en misschien dat ik aankomend weekend ga starten. Dan hobbel ik er achter aan. 
Succes voor degene die er druk mee bezig zijn!
reactie op @wendela:
Evelina Zinger Ik ben intussen al zonder koffie en dat is altijd een dingetje (hoofdpijn, moe etc) maar ik weet dat ik me straks weer een stuk beter voel! Dus even er doorheen.
6 maanden geleden

Beantwoorden

Evelina Zinger 6 maanden geleden geplaatst
Hoe gaat het bij jullie? Ik ben zelf wat kouwelijk, dat herken ik wel van andere keren en weet ook dat dat zo weer over is.
Sabine Veldhoven 6 maanden geleden geplaatst
Ik ga er steeds lekker vroeg in, dan heb ik minder moeite met de avonden. Merk dat ik makkelijk opsta en veel energie heb. Nog 1 dagje met mijn blender en dan weer vast eten, ook fijn!
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 28 September 2020 om 14:38
Aantal lezers 11
Aantal reacties 18